- ons 28 mar 2007, 08:42
Tja..
Har sedan innan en välsliten 744a dock så köpte jag en i prefekt skick igårkväll. dock så har den inte C-lås men det har min gamla.
kan man ta och flytta över c-låset på ett relativt enkelt sätt?och är det någon dator eller så man behöver oroa mig för?
ska ändå in i dörrar i den nya 744an för att dra kablar till högtalare och ska in i instrument brädan för att byta några lampor plus dra en kabel till ett slutsteg.
sen så har jag även problem med bensinmätaren och varvmätaren
vavrmätaren står oftast på 1kv :roll: och bensinmätaren står nästan jämt ibotten fast den fladdar lite som det värkar vara glapp någonstans..
finns det något man kan göra åt detta relativtlätt och billigt?
på den gamla 744an så är bensinmätaren totalt död
+ någon som vet var man får tag i lättare stylingsaker till volvos?
Edit: hur lätt är det att sätta in elhissar i dörrarna?
Tack gör mig!
Har sedan innan en välsliten 744a dock så köpte jag en i prefekt skick igårkväll. dock så har den inte C-lås men det har min gamla.
kan man ta och flytta över c-låset på ett relativt enkelt sätt?och är det någon dator eller så man behöver oroa mig för?
ska ändå in i dörrar i den nya 744an för att dra kablar till högtalare och ska in i instrument brädan för att byta några lampor plus dra en kabel till ett slutsteg.
sen så har jag även problem med bensinmätaren och varvmätaren
vavrmätaren står oftast på 1kv :roll: och bensinmätaren står nästan jämt ibotten fast den fladdar lite som det värkar vara glapp någonstans..
finns det något man kan göra åt detta relativtlätt och billigt?
på den gamla 744an så är bensinmätaren totalt död
+ någon som vet var man får tag i lättare stylingsaker till volvos?
Edit: hur lätt är det att sätta in elhissar i dörrarna?
Tack gör mig!
2k ^^
- By Rödsorken