grillchips, Jag har 90kvadrat garage också.. (Vilket inte är helt sant då det får plats en liten "verkstad" och ett litet kontor på dom kvadraten också.)
Den ena bilen står dock ute.. av nån anledning blir garage lätt fulla av annat än bilar.
Jag skottar såklart överallt så den stora och fina uppfarten syns och går att använda i sin fulla prakt! :D Får man besök vill man ju att folk ska kunna parkera, utan att behöva spärra vägen för varandra.
Samt så räcker det inte bara med där dom står även om man skulle strunta i besöken.. Man ska kunna köra både ut och in i garaget, då måste det skottas fram och ut till gatan. ;)
Men kanske får skylla mig lite...
nu är i allafall sambon ute och skottar. Tyvärr har hon inte riktigt samma teknik när det gäller att dumpa snön.. så varje gång hon skottar minskar uppfarten med ett par kvadratmeter.. snön blir liksom bara "knuffad" till sidan av uppfarten. Själv bygger jag berg! (Som nu börjar bli jobbiga att ta sig upp för...)
Att bara köra över snön funkar inte för mig.. då packas det och blir knöligt och sen isigt. Nej ända ner till asfalten/plattorna ska det skrapas! :D