Vad kostar givarskrället ungefär, någon som vet?
/Martin
Moderator: Moderatorer
CarMan skrev:min gissning är att du inte provkörde ditt fel med mekanikern & han har då kollat på ett annat "fel"Det är sant att jag inte provkörde den med honom, han var dock ej på plats när jag hämtade ut bilen. Men förklarade för honom situationen per telefon nogrant och han va verligen tvärsäker på det och blev mest irriterad när jag påpekade att det lät konstigt.
RichardB skrev:CarMan skrev:min gissning är att du inte provkörde ditt fel med mekanikern & han har då kollat på ett annat "fel"Det är sant att jag inte provkörde den med honom, han var dock ej på plats när jag hämtade ut bilen. Men förklarade för honom situationen per telefon nogrant och han va verligen tvärsäker på det och blev mest irriterad när jag påpekade att det lät konstigt.
Jag själv är bara lekman när det kommer till bilar. Skall förklara det där med givaren till en bekant så kanske han vet hur jag kan göra, ifall jag måste byta eller ifall den går att fixa.
För övrigt tack för snabba svar på min fråga, detta är verkligen ett grymt forum.
PS. Hur äre med bilias bromsskivor?
Brainded skrev:Vet ej vad det innebär när skivorna slår sig. Men litar på att du vet vad du snackar om, så jag köper rediga skivor istället.RichardB skrev:Nu blev det helt fel.. Menade inte bilias, utan biltemas bromsskivorBrukar väl slå sig rätt lätt, vilket inte är att rekommendera på en nyare volvo där skivorna brukar slå sig rätt lätt![]()
/Anders