- tis 14 okt 2014, 20:57
Skulle i morse snabbt dra ner rutan för att bli av med lite kondens i morse. Höll på att inte få upp den. Upplevde det som den drog "snett" och fastnade. Lyckades dock tillsammans med handen pressa upp rutan när jag tryckte på knappen och fick igen den igen. Är detta ett vanligt volvobekymmer och finns det några smidiga lösningar? Har försökt söka lite men när man inte har rätt termer och begrepp blir träfflistan lång och svårtolkad. Förstår att denna sparsamma info inte kanske räcker till men tacksam för svar.
Nästa steg är väl att ta bort dörrsidan och kika men är osäker på om jag kommer bli så mycket klokare...
När dörrhandtaget inte gick att öppna härom månaden slutade det med en ny dörrsida för att en wire skulle fastna mellan två plastbitar som gått sönder.
Nästa steg är väl att ta bort dörrsidan och kika men är osäker på om jag kommer bli så mycket klokare...
När dörrhandtaget inte gick att öppna härom månaden slutade det med en ny dörrsida för att en wire skulle fastna mellan två plastbitar som gått sönder.
- By Edwe