Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av o0kungen0o
Min dvd med europa kartor till rti har blivit repig så rtin kan inte läsa den mer. Kan man ladda ner från internet och bräna ut på dvd?
Eller nån som vill sälja sin dvd ?
Volvo tar ju 2300:- helt sjukt
av Jonas_latt
Thepiratbay.
Måste va speciella skivor finns på tex clasohlson. Sen måste man bränna i lägsta hastighet.
av Jonas_latt
Finns massa om detta. Sök på Google. Bränna rti eller liknande.
Du måste ha DOUBLE LAYER 8. 5GB dvd. Sen funkar bara vissa märken.
av Robban_T5-R
o0kungen0o skrev:Min dvd med europa kartor till rti har blivit repig så rtin kan inte läsa den mer. Kan man ladda ner från internet och bräna ut på dvd?
Eller nån som vill sälja sin dvd ?
Volvo tar ju 2300:- helt sjukt
2600kr till och med, kollade idag på Bilia för senaste ver. 2014

Funderar på slita ut skärmen, modda glidbanan med motorn och trycka dit garminen hehe :shock: :wink: :wink:
Användarvisningsbild
av P210
Funderar på slita ut skärmen, modda glidbanan med motorn och trycka dit garminen hehe :shock: :wink: :wink:
Välkommen till klubben i så fall! Fria kartor på livstid mm :wink:
Bild
(På bilden har den varit urmonterad för kartuppdateringar.. märkligt nog funkar det inte uppdatera efter skarven på USB kabeln..)

Annars kan du kolla på;
http://gpsunderground.com/forum/car-nav ... ems/volvo/
av o0kungen0o
Tror min dvd läsare är kass. Av 10 gg jag sätter in dvd skivan funkar kanske i bland 1 gg att den startar gpsen. Om jag köper en ny dvd läsare på skroten måste den programeras igen?
av Robban_T5-R
P210 skrev:
Välkommen till klubben i så fall! Fria kartor på livstid mm :wink:
Bild
(På bilden har den varit urmonterad för kartuppdateringar.. märkligt nog funkar det inte uppdatera efter skarven på USB kabeln..)

Annars kan du kolla på;
http://gpsunderground.com/forum/car-nav ... ems/volvo/
coolt hehe;)

Svärdottern har min gamla bil, en V50 T5-08, […]

Strålkastarspolare och polvändning

Bifogar ett schema för högtrycksspolning[…]

Volvo xc70 2011

Dock är batteriet nytt sen 4 veckor tillbaka […]

Carplay Trådlös adapter

Har precis själv beställt en Carlinkit m[…]