- tor 29 maj 2014, 23:46
Har suttit och googlat runt nu en stund och försökt få lite kläm i vad som krävs för att få dom nyare mätarna.
Så som jag tolkar det så får man köpa ett kombinerat instrument, plocka ur mätarna och sätta i sitt befintliga kombiinstrument?
- Eller är det bara när man försöker ta 2007-2008 classic panelen och sätta i en tidig V70N?
2007-2008 classic har förvisso ringarna, men inte blåa tavlor.
Hur löser jag detta, finns det färdiga lösningar i butik?
Denna bild är tydligen från XC90. Passar dessa i V70N?
Det är detta jag vill uppnå. 0-5000rpm, blåa tavlor, tjocka ringar utan R-logga. Helst bakbelyst.

Läste också att sista årsmodellerna var belysta framifrån? Eller var det bara R-sport panelerna som var så? Classic panelen = normalbelyst?
Så som jag tolkar det så får man köpa ett kombinerat instrument, plocka ur mätarna och sätta i sitt befintliga kombiinstrument?
- Eller är det bara när man försöker ta 2007-2008 classic panelen och sätta i en tidig V70N?
2007-2008 classic har förvisso ringarna, men inte blåa tavlor.
Hur löser jag detta, finns det färdiga lösningar i butik?
Denna bild är tydligen från XC90. Passar dessa i V70N?
Det är detta jag vill uppnå. 0-5000rpm, blåa tavlor, tjocka ringar utan R-logga. Helst bakbelyst.

Läste också att sista årsmodellerna var belysta framifrån? Eller var det bara R-sport panelerna som var så? Classic panelen = normalbelyst?
V70N 2006 D5 Automat
- By Hentiki