Moderator: Moderatorer

Och om möjligt prata med vederbörande om möjligt istället för en lapp. :wink:
Micce1980 skrev:Och om möjligt prata med vederbörande om möjligt istället för en lapp. :wink:
Så sant..
Sambon tog bilen idag, hon såg skadorna och kollar med hyresvärden ang vem som har p-platsen medans jag lutar mig tillbaks tillsvidare :-)-) haha. Risken finns ju att den som står där inte ens hyr p-platsen :P och risken finns ju alltid att man får skador, fick exempelvis i förförra veckan en rejäl skrapning uppe vid köpcentrumet men den skadad gick att polera bort till stor del. Nu är det dock lite annorlunda eftersom man vet att de nya skadorna uppkom just här och av just den bilen så självklart glömmer jag inte detta i första taget :twisted:
Sled: Välkommen till Roadster-klubben! :D Hoppas du gillar att tvätta fälgar länge, och med tandborste. ;)
Önskar att jag hade 1800 på kontot att lägga på nya fälgar, för då hade jag suttit i bilen till dalarna o hämtat upp ett par 17" r-design fälgar till v50.. snuskigt billigt.
Användarvisningsbild
av SvenB
grillchips skrev: för då hade jag suttit i bilen till dalarna o hämtat upp ett par 17" r-design fälgar till v50
Finns det speciella r-designfälgar? Trodde att det fanns fler olika fälgar att beställa ur ordinarie sortimentet.
SvenB skrev: Finns det speciella r-designfälgar? Trodde att det fanns fler olika fälgar att beställa ur ordinarie sortimentet.
Dessa är såvitt jag vet "standard" till R-designpaketet för V50, om man inte aktivt väljer andra förstås. Men precis som V60 R-design har Ixion, V70II Cratus osv osv.
Bild
Senast redigerad av 1 grillchips, redigerad totalt 0 gånger.
Bytt båda strömbrytarna fram för innerbelysning så nu lyser det i bilen för första gången när man öppnar framdörrarna! :D

Fick även hem nya volvo original tändstift som skall bytas (inte dags egentligen men de gamla originalen var för äldre motorer så det är något jag stört mig på) och fick även hem lite saker till vevhusventilationen + insugspackning till i veckan då jag tänkte riva insuget och göra rent osv!
Zanders: Mycket möjligt. Min sparade Blocket-sökning på V70 2.5FT R-design går bara från 2010 och nyare. :D
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 1912

Var sitter Volvo On Call batteriet i bilen och vad[…]

Fläkten bryr sig inte om hur varmt du tycker […]

Ja, den prissättningen råkade jag ocks&[…]

installera dragkrok

Så kallade strömtjuvar fungerar inte al[…]