Moderator: Moderatorer

Beställde hem lite plastidip (okänt märke men 99kr/flaskan 8) ), får se om objekten hinner få sig en touch i helgen. :)
Användarvisningsbild
av SvenB
Vilka "objekt" :?:
SvenB: Vill ju hålla det lite hemligt ännu. ;) Mest för att jag inte vet ifall det blir en flipp eller flopp, sett det göras på en annan bil som dels var en S40N och dels i en annan färg så jag är inte helt övertygad om resultatet ännu trots otaliga tester i Photoshop.
Hahahaha! Det vore något! Lite mer diskret är det nog ändå... ;)
Nu görs det mycket med min S60, alla interiörlampor bytta till led, hittade ram till mätartavla med kromringar på JB för noll kronor som monterats, xenonlook till dimljus, 18 tummarna monterade och sist men inte minst ska bilen lämnas imorgon på helrekond.

Kommande är, byta inredning från halvskinn svart till halvskinn svart/beige, montera sportläppen fram, bsr avgas (eller liknande),röktonade vindavvisare, takvinge och en vinge/läpp på bakluckan. Läppen fram, takvingen och lilla vingen på bakluckan är wrappat i grå kolfiber vilket passade ypperligt till min min mörkgrå (427) S60.

Ha en skön vår :)
Köpt motorolja. Inför besiktningen på torsdag så gick jag igenom bilen lite, lampor, delbara draget etc. Oljestickan? Torr. Stoppar ner igen och vispar runt, tar upp, fortfarande torr. Ingen lampa har börjat lysa ännu så det kanske inte är någon större fara på taket men det är ca 200 mil kvar till årsservicen och en långresa väntar vid påsk, så 1 liter ska jag sleva i senare ikväll.
  • 1
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 1912
Bensinpump till B27A 1978?

Jag håller med om att 1389447 borde vara til[…]

Såhär står det när jag googl[…]

installera dragkrok

ok, tack för det! Kollade lite mer på […]