- tis 04 feb 2014, 15:28
#832721
Nybbe_gefle skrev:Sen så är väl I-shift och opticruise samt inkopplat antispinn orsaker till att svenska (nordiska) ekipage knyter ihop! Måste vara djävulens påfund dessa! Det går ju inte att köra i aut-läge med inkopplad antispinn när det är halt. Släpper det och man gasar så går ju antispinn i och naturligtvis vill ju lådan byta växel mitt i alltihop..........Har Göranssons i Färila någonsin köpt Volvo?
Nån skrev tidigare om att lyfta stödaxel/bakre drivaxel på en tamdemdriven. Vet att Göranssons Åkeri i Färila hade den funktionen på några timmerbilar, har för mej att det var både Volvo och Scania.
//David
V90 D4 Inscription - MY18
Svart 019, Läder Blond
Klimatpaket VOC, Mörkt tonade rutor
Svart 019, Läder Blond
Klimatpaket VOC, Mörkt tonade rutor