- fre 12 jan 2007, 12:24
#80973
Är ju inget som är specifikt för just Volvoverkstäder, finns många branscher där webkontakten fungerar sisådär. Personligen skulle jag inte vänta två månader utan skulle kontakta verkstaden igen.
När jag kontaktar min verkstad så ringer min servicetekniker och ingen kundtjänst eller så åker jag dit. Fördelen med att ha en bra relation med sin servicetekniker(alltså inte en relationrelation :D ) är ju att man får dennes direktnummer.
Har inga problem att komma fram på telefon iaf om det nu inte skulle råkas på att vara upptaget men då är det bara att testa nån minut senare, han ringer även mig angående vad som händer så jag är nöjd med tillgängligheten.
När jag kontaktar min verkstad så ringer min servicetekniker och ingen kundtjänst eller så åker jag dit. Fördelen med att ha en bra relation med sin servicetekniker(alltså inte en relationrelation :D ) är ju att man får dennes direktnummer.
Har inga problem att komma fram på telefon iaf om det nu inte skulle råkas på att vara upptaget men då är det bara att testa nån minut senare, han ringer även mig angående vad som händer så jag är nöjd med tillgängligheten.