- sön 31 dec 2006, 00:29
Fakta för mig är också att att det är helgalet att hårdintegrera "underhållningselektronik" som stereo,tele,RTI så det inte går att uppgradera/byta ut med jämna mellanrum, det kommer nya saker med bara några års mellanrum, bilen ska ju rulla i 15-20 år.
Värst av allt är nog den nya "tunna-radio/klima-panelen" som gör att någon stackars sate i en S80N kommer att få sunka runt med samma stereo om 15-20 år utan att någonsin kunna byta, finns ens FM-sändningar, GSM och amerikansk GPS-signal kvar då eller.
Det är ju lika galet som om din kompis inte hade köpt 22-tumsfälgar utan istället fått 22-tumsdäck fastvulkade i rambalkarna direkt från fabrik och aldrig kunnat byta.
CarMan skrev:vist han kanske skrev -är det värt det-Jo men 22-tums fälgarna kan din kompis köpa på måndagen, köra med på tisdagen, och tröttna på på onsdagen och byta ut/sälja dem. Det är fakta för mig.
men jag tänker direkt tänken att är upp till var o en.
jag käner en som slängde på 22" hjul på sin XC90 & han tyckte det var värt det, betyder det att allatycker det är värt pengarna? nä knapast.
fram med fakta o låt trådskaparen göra sin bedömning
(men vist såg XC90:n grym ut...)
Fakta för mig är också att att det är helgalet att hårdintegrera "underhållningselektronik" som stereo,tele,RTI så det inte går att uppgradera/byta ut med jämna mellanrum, det kommer nya saker med bara några års mellanrum, bilen ska ju rulla i 15-20 år.
Värst av allt är nog den nya "tunna-radio/klima-panelen" som gör att någon stackars sate i en S80N kommer att få sunka runt med samma stereo om 15-20 år utan att någonsin kunna byta, finns ens FM-sändningar, GSM och amerikansk GPS-signal kvar då eller.
Det är ju lika galet som om din kompis inte hade köpt 22-tumsfälgar utan istället fått 22-tumsdäck fastvulkade i rambalkarna direkt från fabrik och aldrig kunnat byta.
Friheten dog i Sverige 1967 när den fria farten försvann.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.