- tor 04 jan 2007, 23:27
Nu har jag beställt speglar från JB i Jönköping, blev elinfällbara med markbelysning utan blinkers.
Men man ska veta att det där med backspeglar inte är lätt hehe, ringde dom och kolla först om dom hade en uppsättning från 04a eller nyare med markbelysning, elinfällbara. Fanns det gott om så det va inga problem så jag gjorde en beställning och så va det bra.
kolla sen på nätet lite och såg att det fanns med eller utan minne, har man speglar med minne så ställer dom in sig efter vilken nyckel man låser upp med som ni säkert vet men jag ville ju ha med minne så klart så jag fick ringa och kolla detta med och det skulle det tydligen va på dom jag skulle få.
Kolla vidare lite och såg att det fanns även med vattenavvidande glas och detta är ju inget måste men självklart en bra grej när man ändå byter speglar men orka inte ringa igen så det blir en överraskning när man får dom.
men har en fråga angående detta med minne i speglarna, förutom att det kräver en speciell progarmvara så krävs inget mer va? man måste inta ha elstolar med minne för att detta ska fungera?