Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

av helge
För det första var finns anslutningspunkterna för vacumslangen till farthållaren? Farthållaren slutade fungera efter ett större jobb i motorrummet, så det skulle vara roligt om någon kunde tipsa mig hur jag skall gå till väga för att få den att fungera igen.
av Addekarlsson
Hade inte behövt låna från annan plats, eftersom den ligger i FAQ med samma url. ;)

Mvh/ Adde
av helge
Jag tackar för materialet , har ännu inte hunnit göra någon större felsökning. Har en kompletterande fråga. Vaccumpumpen är den igång i och med att motorn är igång eller startar denna när man aktiverar farthållaren? Det verkar nämligen som om jag behöver göra en mer omfattande felsökning. Tack på förhand
Användarvisningsbild
av lilleman
helge skrev:Jag tackar för materialet , har ännu inte hunnit göra någon större felsökning. Har en kompletterande fråga. Vaccumpumpen är den igång i och med att motorn är igång eller startar denna när man aktiverar farthållaren? Det verkar nämligen som om jag behöver göra en mer omfattande felsökning. Tack på förhand

jag kollade på min 945a och vaccumpumpen gick inte när motorn var igång så den startar troligtvis när man aktiverar farthållarenmvh/roger

Womens From Your Town - No Selfie - Anonymous Adul[…]

Kolla på- Kul på Hjul -på YT,dom[…]

Varför inte bara köpa en läsare?

Bensinpriser v2

Iran har tydligen attackerat och satt eld på[…]