- mån 25 mar 2013, 22:14
Jag erkänner att jag håller på att begå en dödssynd. Jag har tankar på att eventuellt skaffa mig en husvagn. Det är inte så illa som det låter, men där jag brukar vara ett par veckor och golfa på sommaren tar man minst 5 000 i veckan för att hyra hus och 1 299 är billigaste hotellet i närheten, att parkera husvagnen på campingplatsen 500 meter från första hålet kostar 350 kronor natten eller 14 000 för att ställa den där maj-september. Så man kan ganska snabbt räkna ut att jag spar en del pengar.
I alla fall, jag har dragkrok på min 944, men jag har "bara" b-körkort och inte den där andra behörigheten vad den nu heter. I pappren på bilen står att släpvagnsvikten är 1 600 kilo, max med b-behörighet är angiven till 1 640?! Det kan ju inte stämma. Så, en gång för alla, vad gäller?
I alla fall, jag har dragkrok på min 944, men jag har "bara" b-körkort och inte den där andra behörigheten vad den nu heter. I pappren på bilen står att släpvagnsvikten är 1 600 kilo, max med b-behörighet är angiven till 1 640?! Det kan ju inte stämma. Så, en gång för alla, vad gäller?
Detta konto väntar på att avslutas, jag är vad man kan kalla före detta medlem. Därför är det ingen idé att försöka kontakta mig då jag inte läser vad som skrivs ändå.