Ledsen att säga det men 5000 mil på en Importerad 01:a :roll:
Det låter inte det minsta troligt tyvärr.
Skulle vara VÄLDIGT intressant att kolla upp den bilens Garantihistorik.
Moderator: Moderatorer
Hellrider skrev:italien har inte sätesvärme.CarMan skrev:tyska bilar har ofta värme i stolarna, inget konstigt med det.Konstigt,,vet inte hur många importer italien å tyska bilar jag haft inne ,å alla italien å säkert 90% av dom tyska har saknat värme,,mig vetligen så har inte dom tyska det vanligtvis,,men däremot eftermonteras det här i sverige
därimot sakanr dom ofta strålkastar rengörare, rails, bärkase hålare. & givet vis är 90% manupilerade av den svenska säljaren.
CarMan skrev:Hellrider skrev:italien har inte sätesvärme.CarMan skrev:tyska bilar har ofta värme i stolarna, inget konstigt med det.Konstigt,,vet inte hur många importer italien å tyska bilar jag haft inne ,å alla italien å säkert 90% av dom tyska har saknat värme,,mig vetligen så har inte dom tyska det vanligtvis,,men däremot eftermonteras det här i sverige
därimot sakanr dom ofta strålkastar rengörare, rails, bärkase hålare. & givet vis är 90% manupilerade av den svenska säljaren.
södra tyskland vet jag inte.
norra tyskland (vi pratar volvo bilar) har ju sätesvärme
jbl skrev:Ja det är sorgligt med detta mätar fifflandet. Nån som vet hur vanligt det är på svensk sålda. Gissar på att det fuskas här också.
12.000mil så är den knappt inkörd.[…]
Dina frågor kan du också pröva a[…]