- ons 29 aug 2012, 15:21
Tja, jag igen. Tycker jag tjatar här men får så bra svar så jag fortsätter. Nu har jag bytt till halvsats ferrita sport 2½ tum. pga hål i systemet så SPB kunde inte ta några avgasprover. :/. Även höger länkarm var glapp så den är också bytt. Sen har jag bytt bromsok bromsrör bromsskivor och belägg fram. MEN... när jag kommer upp i hastighet från 110 och uppåt så vibrerar det i ratten, störande som f**. Fyrhjulsinställning gjordes i samband med länkarmsbytet igår. Hjulen är balanserade o fina. Om det är styrlederna borde väl besiktningen sett detta. Är det så att Stabstagen kan orsaka detta och det är dags att byta de?
Vore jättetacksam för någon idé för jag har slut på idéer och chansningar, det är inte gratis att byta grejer. ;). Har lagt ner närmare 10000:- nu. Nu är ju inte stabstagen vidare dyra men ändå. :)
Mvh Andreas
Vore jättetacksam för någon idé för jag har slut på idéer och chansningar, det är inte gratis att byta grejer. ;). Har lagt ner närmare 10000:- nu. Nu är ju inte stabstagen vidare dyra men ändå. :)
Mvh Andreas
- By toppo