Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Pär_N
Tackar, ska ringa till Light On och fråga om man kan följa den där S80 beskrivningen...

Men hur fungerar sökningen? Fick inte fram ett enda svar vad jag än valde och skrev.
av mange_the_star
Pär_N skrev:Tackar, ska ringa till Light On och fråga om man kan följa den där S80 beskrivningen...

Men hur fungerar sökningen? Fick inte fram ett enda svar vad jag än valde och skrev.
Vad kostade den satsen ??? är den anpassad till v70n ?
Användarvisningsbild
av Pär_N
Ja du, jag betalade ca 3300:- för 3 blå Big Knick, lampor, fäste (under nummerskylt, universal) och kabelhärva (Light On). Det var xtrapris på lysena med Volvokort, så jag har inte riktigt koll på vad sladdarna kostade...

AWWD
- Vart tar man matningen till ljusen? Kopplar man in det i "Huvudmatningen" vid säkringsboxen? Eller var ska den grövre röda kabeln???
Användarvisningsbild
av AWWD
Pär_N skrev:- Vart tar man matningen till ljusen? Kopplar man in det i "Huvudmatningen" vid säkringsboxen? Eller var ska den grövre röda kabeln???
Ur beskrivningen;
"Anslut ledningsmattans kontaktstycke till den fördragna ledningsmattans kontaktstycke. Det sitter mellan luftfiltermodul och kaross, bakom vänster
strålkastare."

Fördelen med "original" monteringssats är att kontakterna medföljer och passar mot förberedelsen i bilen...

/AWWD
Användarvisningsbild
av Bosa
mange_the_star skrev:
Pär_N skrev:Tackar, ska ringa till Light On och fråga om man kan följa den där S80 beskrivningen...

Vad kostade den satsen ??? är den anpassad till v70n ?
Bara kabelsatsen för tre extraljus från LightOn(innehåller även knappen) kostar hos lokala Volvobutiken 1225:-, En Volvobutik 15 mil bort tog 1100:- och LightOn själva tar 875:- för samma kabelsats. Så köp den direkt från LightOn.
av mange_the_star
så det är bara att plugga i.?

ATF tycker iallafall jag känns väldig[…]

Fram lykta lyser rosa...

välj inte dyra D1s lampor, dom må lysa […]

Varit ute och kikat, ser onekligen ut som slangen […]

240 startar inte

😁😁😁😁😁