Pär_N skrev:Tackar, ska ringa till Light On och fråga om man kan följa den där S80 beskrivningen...Vad kostade den satsen ??? är den anpassad till v70n ?
Men hur fungerar sökningen? Fick inte fram ett enda svar vad jag än valde och skrev.
Moderator: Moderatorer
Pär_N skrev:Tackar, ska ringa till Light On och fråga om man kan följa den där S80 beskrivningen...Vad kostade den satsen ??? är den anpassad till v70n ?
Men hur fungerar sökningen? Fick inte fram ett enda svar vad jag än valde och skrev.
Pär_N skrev:- Vart tar man matningen till ljusen? Kopplar man in det i "Huvudmatningen" vid säkringsboxen? Eller var ska den grövre röda kabeln???Ur beskrivningen;
mange_the_star skrev:Bara kabelsatsen för tre extraljus från LightOn(innehåller även knappen) kostar hos lokala Volvobutiken 1225:-, En Volvobutik 15 mil bort tog 1100:- och LightOn själva tar 875:- för samma kabelsats. Så köp den direkt från LightOn.Pär_N skrev:Tackar, ska ringa till Light On och fråga om man kan följa den där S80 beskrivningen...Vad kostade den satsen ??? är den anpassad till v70n ?
Vad Volvo rekommederar idag vet jag inte. Jag tror[…]
Du kan kolla om impulsgivaren fungerar med diagnos[…]
det, kolla med volvo om det finns goodwill .[…]