- lör 14 okt 2006, 22:14
Att få med denna _nödvändiga_ packning i en S80 är helt att glömma. Man får med barnvagnen inget mer.
Sen pratar du om att åka 4 eller 5 i en S80, att sitta 3 bak i S80 är inget man gör för skojs skull, absolut inget man gör under en långresa till semestern eller liknande.
Nä vi måste inse att du P-O och jag har helt olika uppfattning om vad som är trångt och vilken packning man behöver ha med sig.
köp en kombi annars kommer du att ångra dig!
/L (som kör kombi och äger en takbox)
poan skrev:Hej LonerSynd jag inte tagit kort på den packning man haft med sig när man åker på semester med barn, märk ETT barn.
Det du vill ha med dig till sommarstugan rymms utan problem i såväl S80 som amazon.
Jag hävdar fortfarande att dagen ungdomar lever i/på en värld av myter och uppskruvade behov. Vilket även inkluderar storlekan på barnvagnar.
Den som inte får in en familj på 4 - 5 (oavsett åldrar) i en S80 borde ta och ägna rätt så några timmar eller dagar åt att fundera över sin situation och sina behov.
Enligt min bestämda mening är det ytterst få som för famijjebruk behöver en kombi.
Trådskaparen har bara anfört ETT barn som kriterium för sitt val.
Pojkar ta och koppla av. Ta lite obekvämlighet, det går över. Ni bryter inte ryggen. Lägg pengarna på nåt viktigare.
P-O
Att få med denna _nödvändiga_ packning i en S80 är helt att glömma. Man får med barnvagnen inget mer.
Sen pratar du om att åka 4 eller 5 i en S80, att sitta 3 bak i S80 är inget man gör för skojs skull, absolut inget man gör under en långresa till semestern eller liknande.
Nä vi måste inse att du P-O och jag har helt olika uppfattning om vad som är trångt och vilken packning man behöver ha med sig.
köp en kombi annars kommer du att ångra dig!
/L (som kör kombi och äger en takbox)
Senast redigerad av 1 Loner, redigerad totalt 0 gånger.
I'm back!