.Moderator: Moderatorer
.Vojje skrev:De lägger in nya, så klartHm hm ja kanske en del men inte alla , många är för snåla för det . Sen har vi ju bilrekondare dom går ju inte och köper nya mattor till dom som lämnar in bilen bilen på rekond..
Alfredo skrev:Jag har använt 1 del glyserol blandat med 3 delar gul såpa till en gumidetaljer, riktigt bra att ta bort vax från lister mm.Låter helt klart värt att prova, tack för tipset . Det kan förstöra hela bilens utseende med en massa vax rester kvar på listerna . Samma med mattorna i bilen det ser för j..ligt ut när man öppnar dörren och man ser tråkmatta mattor när resten är rent och fräscht.
zezam skrev:Reseptet fick Jag från en tråd i detta forum, avändes av Mig flitigt förra sommaren.Alfredo skrev:Jag har använt 1 del glyserol blandat med 3 delar gul såpa till en gumidetaljer, riktigt bra att ta bort vax från lister mm.Låter helt klart värt att prova, tack för tipset . Det kan förstöra hela bilens utseende med en massa vax rester kvar på listerna . Samma med mattorna i bilen det ser för j..ligt ut när man öppnar dörren och man ser tråkmatta mattor när resten är rent och fräscht.
Hej! Oj detta var ju ett tag sen nu men jag vill m[…]