Moderator: Moderatorer
Vojje skrev:De lägger in nya, så klartHm hm ja kanske en del men inte alla , många är för snåla för det . Sen har vi ju bilrekondare dom går ju inte och köper nya mattor till dom som lämnar in bilen bilen på rekond..
Alfredo skrev:Jag har använt 1 del glyserol blandat med 3 delar gul såpa till en gumidetaljer, riktigt bra att ta bort vax från lister mm.Låter helt klart värt att prova, tack för tipset . Det kan förstöra hela bilens utseende med en massa vax rester kvar på listerna . Samma med mattorna i bilen det ser för j..ligt ut när man öppnar dörren och man ser tråkmatta mattor när resten är rent och fräscht.
zezam skrev:Reseptet fick Jag från en tråd i detta forum, avändes av Mig flitigt förra sommaren.Alfredo skrev:Jag har använt 1 del glyserol blandat med 3 delar gul såpa till en gumidetaljer, riktigt bra att ta bort vax från lister mm.Låter helt klart värt att prova, tack för tipset . Det kan förstöra hela bilens utseende med en massa vax rester kvar på listerna . Samma med mattorna i bilen det ser för j..ligt ut när man öppnar dörren och man ser tråkmatta mattor när resten är rent och fräscht.
Hej igen! Har du varit under bilen och inspekterat[…]