- fre 11 nov 2011, 21:21
Okej! Nice!!! :)
Senast redigerad av 1 Snickaren87, redigerad totalt 0 gånger.
Moderator: Moderatorer
Snickaren87 skrev:Tog du någon extra utrustning? :)Jag beställde tidur för värmare, fast drag och elmanövrerat barnsäk. lås bl. a....inte så mkt extra. Du då? :)
Arbetaren skrev:Okej nice! Tog teknikpaketet, keps baklucka, tidur, och lite annat smått och gott :)Snickaren87 skrev:Tog du någon extra utrustning? :)Jag beställde tidur för värmare, fast drag och elmanövrerat barnsäk. lås bl. a....inte så mkt extra. Du då? :)
Snickaren87 skrev:Ok! Jag funderar på att lägga till spoiler bak....har det nu och det är svårt att skippa det :) det ser väldigt naket ut om man vant sig med den!Arbetaren skrev:Okej nice! Tog teknikpaketet, keps baklucka, tidur, och lite annat smått och gott :)Snickaren87 skrev:Tog du någon extra utrustning? :)Jag beställde tidur för värmare, fast drag och elmanövrerat barnsäk. lås bl. a....inte så mkt extra. Du då? :)
Arbetaren skrev:Ja precis! Det ser sjukt mycket bättre ut med kepan! :) Tänkte ett tag lägga till kjolpaketet men tyckte det inte passade D2 bakdel. Vad tycker ni?Snickaren87 skrev:Ok! Jag funderar på att lägga till spoiler bak....har det nu och det är svårt att skippa det :) det ser väldigt naket ut om man vant sig med den!Arbetaren skrev: Jag beställde tidur för värmare, fast drag och elmanövrerat barnsäk. lås bl. a....inte så mkt extra. Du då? :)Okej nice! Tog teknikpaketet, keps baklucka, tidur, och lite annat smått och gott :)
Fullt normalt skulle jag säga med den informa[…]
..Så du tror inte att tändspolen kan […]