NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av jumu01
Grattis Snickaren!

Nu efter 2 veckor på status 7 så har den förflyttats till status 8 och leveransen till v 49, senare än vad som tidigare utlovats så här går allt i "ultrarapid".
av Rasken
Det börjar närma sig nu iaf jumu01 :)

Hämtade ut min bil i förrgår och jag kan inte vara annat än nöjd, bilen är ju vrålsnygg!
Ska lägga upp bilder i veckan när jag är hemma igen :)
av jumu01
Oj!! Så roligt för dig Raskens, lägg upp bilder på nya bilen som du också har lackkonserverat, skall bli spännande att se!
Och ett stort Grattis Raskens!
Användarvisningsbild
av Snickaren87
Arbetaren skrev:
Snickaren87 skrev:Tog du någon extra utrustning? :)
Jag beställde tidur för värmare, fast drag och elmanövrerat barnsäk. lås bl. a....inte så mkt extra. Du då? :)
Okej nice! Tog teknikpaketet, keps baklucka, tidur, och lite annat smått och gott :)
Snickaren87 skrev:
Arbetaren skrev:
Snickaren87 skrev:Tog du någon extra utrustning? :)
Jag beställde tidur för värmare, fast drag och elmanövrerat barnsäk. lås bl. a....inte så mkt extra. Du då? :)
Okej nice! Tog teknikpaketet, keps baklucka, tidur, och lite annat smått och gott :)
Ok! Jag funderar på att lägga till spoiler bak....har det nu och det är svårt att skippa det :) det ser väldigt naket ut om man vant sig med den!
Användarvisningsbild
av Snickaren87
Arbetaren skrev:
Snickaren87 skrev:
Arbetaren skrev: Jag beställde tidur för värmare, fast drag och elmanövrerat barnsäk. lås bl. a....inte så mkt extra. Du då? :)
Ok! Jag funderar på att lägga till spoiler bak....har det nu och det är svårt att skippa det :) det ser väldigt naket ut om man vant sig med den!
Ja precis! Det ser sjukt mycket bättre ut med kepan! :) Tänkte ett tag lägga till kjolpaketet men tyckte det inte passade D2 bakdel. Vad tycker ni?
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 47
Felkod

.. Har en 8mm slang som hänger löst fr[…]

Felkod B5

Läste denna tråden och tyckte att det […]

Fullt normalt skulle jag säga med den informa[…]