- ons 21 sep 2011, 15:00
Vi kanske får åka hem till han och se till att muren blir klar. Så han komemr in här snabbare 

Moderator: Moderatorer
blådåren skrev: (även om han nu favoriserar allt som finns i kartonger märkta "volvo" som lösning på ALLA problem...)Men man SKA vara solidarisk med sin arbetsgivare. Jag har inte sett någon nackdel i att använda delar ur kartonger märkta "Volvo" under alla år med mina 23 Volvobilar. Även om det kanske varit billigare att ibland använda "piratdelar". Men jag tror mig ha haft mindre bekymmer med att mestadels använda Volvodelar och Volvoverkstäder.
KKR skrev:blådåren skrev: (även om han nu favoriserar allt som finns i kartonger märkta "volvo" som lösning på ALLA problem...)Men man SKA vara solidarisk med sin arbetsgivare. Jag har inte sett någon nackdel i att använda delar ur kartonger märkta "Volvo" under alla år med mina 23 Volvobilar. Även om det kanske varit billigare att ibland använda "piratdelar". Men jag tror mig ha haft mindre bekymmer med att mestadels använda Volvodelar och Volvoverkstäder.
Finns ju inget att spola på en manuell l&ari[…]