Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
blådåren skrev: (även om han nu favoriserar allt som finns i kartonger märkta "volvo" som lösning på ALLA problem...)
Men man SKA vara solidarisk med sin arbetsgivare. Jag har inte sett någon nackdel i att använda delar ur kartonger märkta "Volvo" under alla år med mina 23 Volvobilar. Även om det kanske varit billigare att ibland använda "piratdelar". Men jag tror mig ha haft mindre bekymmer med att mestadels använda Volvodelar och Volvoverkstäder.
av blådåren
KKR skrev:
blådåren skrev: (även om han nu favoriserar allt som finns i kartonger märkta "volvo" som lösning på ALLA problem...)
Men man SKA vara solidarisk med sin arbetsgivare. Jag har inte sett någon nackdel i att använda delar ur kartonger märkta "Volvo" under alla år med mina 23 Volvobilar. Även om det kanske varit billigare att ibland använda "piratdelar". Men jag tror mig ha haft mindre bekymmer med att mestadels använda Volvodelar och Volvoverkstäder.

Såklart ska man vara solidarisk med arbetsgivaren fattas bara..
Det jag menade var att man blir totalt idiotförklarad om man säger att det faktiskt finns fler leverantörer av reservdelar , och dessutom hävdar att det funkar...
Lite enkelspårigt liksom!, det finns en fungerande värld med fungerande delar utanför arbetsgivarens "låda" också !.
Användarvisningsbild
av Variosboy
well well, tycka vad man tycka vill om den efterfrågade medlemens tyckanden!
Nu är han upphittad i alla fall! :wink: :D
Användarvisningsbild
av cybermunk
Hmm e det en med 5 tecken i nicket vi tänker på?? För den har det varit lite dött från.

Antar att alla ni som vill ha mekaniska handtag o[…]

Dubbelmassesvänghjul

Någon som vet huruvida min V70 2.5T B5254T6 […]

Elpriset

Vattenfall, 2020 ………… […]

Tack :-)