- sön 15 maj 2011, 11:42
Mina föräldrar köpte/hämtade en ny V50 förra vintern, en 2010 då. Tjänstebil och min far tyckte V50 var ett bra alternativ, han hade en S80 innan och med V50 blev det mycket pengar över till utrustning. Vi kikade lite vad för prylar han kunde tänkas ha användning för, han är inte så prylbögig men en del fanns ju. Bilen levererades ett tag senare, frid och fröjd. Tills nu när han skulle koppla in iPhonen via auxuttaget.
Det finns ju inget! Känns ju inte så lite dumt heller, jag såg ingenting om att det skulle ha varit tillval. Och enligt honom står det i instruktionsboken att alla bilar har det, men att USB-uttag är tillval. Vi bor 100 mil ifrån varann så jag kan inte gå ut och kolla :)
Kan nån bringa klarhet i detta? Har han missat att beställa det eller sitter det nånstans där han inte letat?
Det finns ju inget! Känns ju inte så lite dumt heller, jag såg ingenting om att det skulle ha varit tillval. Och enligt honom står det i instruktionsboken att alla bilar har det, men att USB-uttag är tillval. Vi bor 100 mil ifrån varann så jag kan inte gå ut och kolla :)
Kan nån bringa klarhet i detta? Har han missat att beställa det eller sitter det nånstans där han inte letat?