NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Tartryffel
Mina föräldrar köpte/hämtade en ny V50 förra vintern, en 2010 då. Tjänstebil och min far tyckte V50 var ett bra alternativ, han hade en S80 innan och med V50 blev det mycket pengar över till utrustning. Vi kikade lite vad för prylar han kunde tänkas ha användning för, han är inte så prylbögig men en del fanns ju. Bilen levererades ett tag senare, frid och fröjd. Tills nu när han skulle koppla in iPhonen via auxuttaget.

Det finns ju inget! Känns ju inte så lite dumt heller, jag såg ingenting om att det skulle ha varit tillval. Och enligt honom står det i instruktionsboken att alla bilar har det, men att USB-uttag är tillval. Vi bor 100 mil ifrån varann så jag kan inte gå ut och kolla :)

Kan nån bringa klarhet i detta? Har han missat att beställa det eller sitter det nånstans där han inte letat?
Användarvisningsbild
av Hedda
Har för mig att de sitter under luckan i mittarmstödet eller till höger på baksidan av mittkonsolen...? men e inte helt säker de finns en tråd om detta med har jag för mig
av Tartryffel
Hedda skrev:Har för mig att de sitter under luckan i mittarmstödet eller till höger på baksidan av mittkonsolen...? men e inte helt säker de finns en tråd om detta med har jag för mig
Dubbelkollade med dem nu och det står verkligen i boken att det är standard och att det ska sitta i mittfacket, markerat med en pil tydligen. Så blinda är de inte så att de skulle missa det tycker jag. Finns det ens 2010:or utan aux?
Användarvisningsbild
av Brainy
I den lånebilen jag hade så satt det i facket under mittarmstödet, den bilen var dock även utrustad med USB som satt på samma ställe.

Hej, Är det någon som vet måtten […]

Ett alternativ till att gissa kan ju vara att bes&[…]

installera dragkrok

Om jag hade velat byta på min 2012:a, som al[…]

Kan inte låsa upp dragkroken

Oookeeeeej!! Här har vi en för historieb[…]