- fre 25 feb 2011, 16:45
#503455
Hej,
märkte igår när jag trampade fullt på 5:an att varvtalet börja pendla mellan 3-4 tusen varv utan att farten ökade (motorvägsfart).
Jag förstod ju då självklart att det är kopplingen som är på gång. Grejen är den att jag kör en steg 2 chippad 2,0t, S40 -00:a, så jag tänkte när man ändå har nere lådan kanske det är lika bra att klämma dit en kraftigare koppling.
Kom på att jag läst att T4:ans koppling även passar 2,0t bolt-on. Stämmer detta?
Är det någon som köpt kopplingskit från skruvat.se? Är det Sachs dom säljer?
märkte igår när jag trampade fullt på 5:an att varvtalet börja pendla mellan 3-4 tusen varv utan att farten ökade (motorvägsfart).
Jag förstod ju då självklart att det är kopplingen som är på gång. Grejen är den att jag kör en steg 2 chippad 2,0t, S40 -00:a, så jag tänkte när man ändå har nere lådan kanske det är lika bra att klämma dit en kraftigare koppling.
Kom på att jag läst att T4:ans koppling även passar 2,0t bolt-on. Stämmer detta?
Är det någon som köpt kopplingskit från skruvat.se? Är det Sachs dom säljer?