- ons 19 jan 2011, 17:11
Vilka satans nötter det finns på denna jord! Va inne på affären i en halvtimme, kommer ut och lastar in barn och mig själv och startar torkarna för det var fuktigt i luften...en härligt gnissel som får mina och barnens trummhinnor att vibrera av obehag! Mina torkarblad är borta! :-O) Nån har alltså snott dom från min bil, på parkeringen utanför maxi mölndalsvägen! :-(O) Köp egna torkarblad för helvetes rövskägg! :-(O) Det bästa är att dom var rätt dåliga och ändå skulle bytas snart, hoppas klåparna har glädje av mina trötta gamla torkarblad och måtte dom slå i knogen när dom ska montera skiten på deras göörsnygga jävla skitbil!
Så, andas, vad ska jag har för storlek på dom nya bladen jag tänkte köpa? Jag fick ju aldrig möjlighet att mäta dom innan dom försvann! Om tjuvarna läser här så kanske ni kan mäta mina gamla och skicka ett pm med måttet så blir jag jätteglad, jag lovar! 8)
Och nej, dom har inte blåst av i den enorma fartvinden 745:an dundrar fram i för jag spolade rutan innan jag parkerade och då satt dom på plats!
Vad ska dom sno nästa gång? Det sitter två clipsrester efter snowcapen som jag får vara extra vaksam på...
/Andreas, utan torkarblad.
Så, andas, vad ska jag har för storlek på dom nya bladen jag tänkte köpa? Jag fick ju aldrig möjlighet att mäta dom innan dom försvann! Om tjuvarna läser här så kanske ni kan mäta mina gamla och skicka ett pm med måttet så blir jag jätteglad, jag lovar! 8)
Och nej, dom har inte blåst av i den enorma fartvinden 745:an dundrar fram i för jag spolade rutan innan jag parkerade och då satt dom på plats!
Vad ska dom sno nästa gång? Det sitter två clipsrester efter snowcapen som jag får vara extra vaksam på...
/Andreas, utan torkarblad.
V70 GLT -99
745 GL/T -90
745 GL/T -90

- By LOB