Moderator: Moderatorer
axet skrev:bullshit!
Jag har en renault megane 99 som snart gått 9000 mil.
Servad enligt bok och inte haft ett enda problem mer än vanligt underhåll.
startar jämt och går som en klocka!
Det enda jag har att anmärka på är inredningen som knirkar & knarrar lite här & där.
Så inte ställer renault till nå mycket problem för sin ägare. nej de gör dom inte om man inte gasar dom som volvo till ex men om man kör som jag 5000mil om året då ska jag behöva ha flera renault som kan som är klara att åka på och några som ska lagas volvo är tung volvo dricker soppa men de volvo som säger jag rullar ondrar vad säger renault ????
Kolla på http://www.forum.clubrenaultsverige.com så finns det köptips där vad man kan tänka på när du ska köpa renault..
Perra N skrev:9000 mil är ju ingenting för en 99. Kör som de flesta Volvotjänstevagnarna 3000 mil på ett år, så ska du se hur bra Renaulten håller. Trist egentligen med tanke på att exempelvis Lagunan är en trevlig komfortbil.
volvo_850.se skrev: nej de gör dom inte om man inte gasar dom som volvo till ex men om man kör som jag 5000mil om året då ska jag behöva ha flera renault som kan som är klara att åka på och några som ska lagas volvo är tung volvo dricker soppa men de volvo som säger jag rullar ondrar vad säger renault ????Min bror har en laguna-94 som gått över 30000.
Inga problem att blanda om man nu är lagd &ar[…]