- sön 13 jun 2010, 10:55
Dålig stämning kanske är fel ordval eftersom det för tankarna till att folk skulle vara trista, buttra och negativa. Det handlar nog mer om att vissa forumsmedlemmar måste sätta andra på plats när de inte håller med i en fråga eller på ett överlägset sätt förklara hur saker och ting ligger till. Jag känner inte igen detta från andra forum. Med detta inte sagt att andra forum är fria från konflikter. Jag brukar frekventera att annat forum som handlar om helt andra saker än bilar och där fungerar det utmärkt att föra heta diskussioner utan att folk blir sura och går till personangrepp. Tvärt om, där respekteras åsikterna och bemöts med motargument istället för sarkasmer.
Det jag skrev om ett "litet" forum innebär inte att detta forum är mindre än ändra forum. Det handlar om att internetforum över lag är små ankdammar i ett stort internet och ett ännu större universum. Det känns så... patetiskt, att det skall bli en massa revirpinkande och jag-vet-bäst-mentalitet på så små platser.
"Ställer in mig i det ledet vetten va själv åt det störiga hållet i början men har blivit med ödmjuk med åren (tror jag iaf) "
Så bra. Jag känner igen dig från ett par andra bilforum, och du känner ju igen mig också
Detta forum såm sådant är bra och den samlade kunskapen är imponerande, så all heder åt forumet och de som driver det. Men jag saknar lite ödmjukhet.
Det jag skrev om ett "litet" forum innebär inte att detta forum är mindre än ändra forum. Det handlar om att internetforum över lag är små ankdammar i ett stort internet och ett ännu större universum. Det känns så... patetiskt, att det skall bli en massa revirpinkande och jag-vet-bäst-mentalitet på så små platser.
"Ställer in mig i det ledet vetten va själv åt det störiga hållet i början men har blivit med ödmjuk med åren (tror jag iaf) "
Så bra. Jag känner igen dig från ett par andra bilforum, och du känner ju igen mig också

Detta forum såm sådant är bra och den samlade kunskapen är imponerande, så all heder åt forumet och de som driver det. Men jag saknar lite ödmjukhet.
"I didn't hear the question but the answer is aliens"