- mån 07 jun 2010, 21:42
Men har suttit och plugget ganska mycket om att koppla in stereo/slutsteg m.m och lite frågetecken dyker upp fortfarande.
Men för säkerhets skull så ska jag väl dra en extra kabel till Minus på batteriet, och jag är lite fundersam över varför ISO kan skada slutsteget? kan man få en förklaring på det? För annars så måste man ta en titt förbi affärn igen.. och köpa en ny koppling till RCA uttaget så jag får plats med 2 kablar.
Variosboy skrev:Jo har hört lite historier om det där.Gathor skrev:Det är lungt, är elektriker XDStarkström och elektronik har inte mycket gemensamt, har dragit om kablage i ett antal bilar där elektriker varit i farten!![]()
Nåväl, du kan hur som helst inte få ut mer effekt ur steget till din bas eftersom det inte går att bryggkoppla steget.
Lycka till och ha brandsläckaren i högsta hugg! hehe...

Men har suttit och plugget ganska mycket om att koppla in stereo/slutsteg m.m och lite frågetecken dyker upp fortfarande.
Men för säkerhets skull så ska jag väl dra en extra kabel till Minus på batteriet, och jag är lite fundersam över varför ISO kan skada slutsteget? kan man få en förklaring på det? För annars så måste man ta en titt förbi affärn igen.. och köpa en ny koppling till RCA uttaget så jag får plats med 2 kablar.