- tis 20 apr 2010, 22:55
Någon som testat att lacka sin V50 orginalgrill i svart? Vore intressant om någon som gjort det kanske kan lägga upp nån bild med resultatet.
Moderator: Moderatorer
beamer13 skrev:Någon som testat att lacka sin V50 orginalgrill i svart? Vore intressant om någon som gjort det kanske kan lägga upp nån bild med resultatet.Tanken har slagit mig med! Jag tror det skulle kunna bli riktigt snyggt! Jag har en originalgrill över.. man kanske skulle plocka bort emblemet och svartlacka resten, utom krom-ramen förstås. Orkar du kan du ju köpa min grill (ligger ute på blocket) och prova.. Det lär ju bli bra mycket billigare än en vanlig XC-grill.
beamer13 skrev:Gjorde det på en V40 jag hade för några år sedan och det blev helt OK på den iaf. Slipade grillen lite lätt och la på 3-4 lager med svart plastfärg och det höll väldigt bra.Du har inga bilder kvar?
chrissofsweden skrev:Jodå det har jag men inte på nån server/webbsida och då går det väl inte att ladda upp här?beamer13 skrev:Gjorde det på en V40 jag hade för några år sedan och det blev helt OK på den iaf. Slipade grillen lite lätt och la på 3-4 lager med svart plastfärg och det höll väldigt bra.Du har inga bilder kvar?
/Christian
text Du har helt rätt. Ha en trevlig helg[…]