Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Severin
Fast jag är inte intresserad av längden eftersom jag använder dimljusen när det är ljust, bara färgen som är intressant
Användarvisningsbild
av buddha88
Severin skrev:Ska in med bilen på tors för rengöring av gasspjäll och uppgradering och jag hoppas att det hjälper mot dippningarna
De hjälper te den blir kleggig igen, sen börjar de dippa igen, ja rengjorde min o så körde ja in ny programvara, de va ett år sen, den håller på o bli likadan igen :)
Användarvisningsbild
av buddha88
Severin skrev:Hade inget att göra så jag surfade lite på ebay och köpte såna här till dimljuset
36 LED SMD för ynka 160:-
För det priset så kan man testa

Bild
Lägg upp bilder påt sen, funderar på likadana te min :D
Användarvisningsbild
av Severin
buddha88 skrev:
Severin skrev:Ska in med bilen på tors för rengöring av gasspjäll och uppgradering och jag hoppas att det hjälper mot dippningarna
De hjälper te den blir kleggig igen, sen börjar de dippa igen, ja rengjorde min o så körde ja in ny programvara, de va ett år sen, den håller på o bli likadan igen :)
Är ju tråkigt men om det hjälper så är det ganska lungt om man får göra det varje år, kostaden är inte så stor när man är lat och okunnig som jag :lol:
Användarvisningsbild
av buddha88
Min har säkert blivit kleggig för att ja har kört me öppetfilter hela vintern, men ne de kostar ju inte så mycket de där, o gör man de själv så kostar de ju inget, annars kostar de runt 1500:-
Användarvisningsbild
av Severin
buddha88 skrev:Min har säkert blivit kleggig för att ja har kört me öppetfilter hela vintern, men ne de kostar ju inte så mycket de där, o gör man de själv så kostar de ju inget, annars kostar de runt 1500:-

Nej nej nej, 800:- för rengöring och programvara ska jag betala
Användarvisningsbild
av Nexus
buddha88 skrev:Min har säkert blivit kleggig för att ja har kört me öppetfilter hela vintern,
tror jag inte har någon inverkan...
Användarvisningsbild
av buddha88
Severin skrev:
buddha88 skrev:Min har säkert blivit kleggig för att ja har kört me öppetfilter hela vintern, men ne de kostar ju inte så mycket de där, o gör man de själv så kostar de ju inget, annars kostar de runt 1500:-

Nej nej nej, 800:- för rengöring och programvara ska jag betala
Oj va billigt de va då, min skulle ha kostat 1500:- så ja gjordet själv ist
Användarvisningsbild
av Severin
Som det verkar så gjorde det skillnad att göra rent huset samt programvara för den har inte dippat en gång sen jag va in med den, den går ner till tomgång mycket lungare och kontrollerat nu, jag är glad :D

Har iof bara kört 3 mil stadskörning

Spjället va inte särskilt smutsigt med dom verkar vara otroligt känsliga

Kostad 854:-
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 37

Bak slits ju ganska fort oavsett, redan inför[…]

230fk går snålt