- lör 27 feb 2010, 13:03
Fast jag är inte intresserad av längden eftersom jag använder dimljusen när det är ljust, bara färgen som är intressant
Moderator: Moderatorer
Severin skrev:Ska in med bilen på tors för rengöring av gasspjäll och uppgradering och jag hoppas att det hjälper mot dippningarnaDe hjälper te den blir kleggig igen, sen börjar de dippa igen, ja rengjorde min o så körde ja in ny programvara, de va ett år sen, den håller på o bli likadan igen :)
Severin skrev:Hade inget att göra så jag surfade lite på ebay och köpte såna här till dimljusetLägg upp bilder påt sen, funderar på likadana te min :D
36 LED SMD för ynka 160:-
För det priset så kan man testa
buddha88 skrev:Är ju tråkigt men om det hjälper så är det ganska lungt om man får göra det varje år, kostaden är inte så stor när man är lat och okunnig som jag :lol:Severin skrev:Ska in med bilen på tors för rengöring av gasspjäll och uppgradering och jag hoppas att det hjälper mot dippningarnaDe hjälper te den blir kleggig igen, sen börjar de dippa igen, ja rengjorde min o så körde ja in ny programvara, de va ett år sen, den håller på o bli likadan igen :)
buddha88 skrev:Min har säkert blivit kleggig för att ja har kört me öppetfilter hela vintern, men ne de kostar ju inte så mycket de där, o gör man de själv så kostar de ju inget, annars kostar de runt 1500:-
buddha88 skrev:Min har säkert blivit kleggig för att ja har kört me öppetfilter hela vintern,tror jag inte har någon inverkan...
Severin skrev:Oj va billigt de va då, min skulle ha kostat 1500:- så ja gjordet själv istbuddha88 skrev:Min har säkert blivit kleggig för att ja har kört me öppetfilter hela vintern, men ne de kostar ju inte så mycket de där, o gör man de själv så kostar de ju inget, annars kostar de runt 1500:-
Nej nej nej, 800:- för rengöring och programvara ska jag betala
Hej Hur är det med Volvos laddhybrider skall[…]
Använd trodo.se eller aeromotors.se Febi Bil[…]