- lör 27 jun 2009, 09:56
du åker båt (och har problem med en orenad generator) i en annan tråd och är precis lika mycket miljöbov, dina gamla motorer är inte heller renade. Är det att vara ett föredöme då? Eller ska vi peka ut dej för det ?
I övrigt kan man lätt fylla en bil för 500kronor MED kvitto. Det är en fråga om hur mycket betalt man önskar.
Vill du se min faktura från min lokala kyltekniker?..
Felsökning av ett system, tömning av detsamma, kontroll efter rep, samt fyllning= 1400 inkl moms..
CarMan skrev:Ett elakt uttalande av nåt du inte vet nåt om.xlarge skrev:Jag kan hjälpa dig fylla ACn...Bor i Töreboda...Tar en femhundring för provtryckning( vid behov), vacuumsugning & fyllning!
miljö bov !
svart jobb = skatte smitare !
det är mina skette pengar ni leker med, klart men blir sur!
du åker båt (och har problem med en orenad generator) i en annan tråd och är precis lika mycket miljöbov, dina gamla motorer är inte heller renade. Är det att vara ett föredöme då? Eller ska vi peka ut dej för det ?
I övrigt kan man lätt fylla en bil för 500kronor MED kvitto. Det är en fråga om hur mycket betalt man önskar.
Vill du se min faktura från min lokala kyltekniker?..
Felsökning av ett system, tömning av detsamma, kontroll efter rep, samt fyllning= 1400 inkl moms..