- fre 01 maj 2009, 21:49
nu handlar det ju inte om du tycker att det är värt att laga lekagen eller ej. det är olagligt för en firma att fylla på en bil som har ett lekage, så du har inget att välja på.
(hur ofta fyller ni på era kylskop där hemma?)
emwtur skrev:CarMan skrev:varken tändstift eller ac är något man fyller på då o då...precis som kylarvätska och olja
därimot så är fyllning något man gör på ett ac system, efter man lagat ac systemet, sen behöver man aldrig fylla mer...
Vissa läckage lönar det sig nog inte att jaga.
speciellt inte om man måste lämna bilen till en verkstad man inte har 100% förtroende för.
men visst - ett tätt system SKALL inte läcka ut något.
/emwtur
nu handlar det ju inte om du tycker att det är värt att laga lekagen eller ej. det är olagligt för en firma att fylla på en bil som har ett lekage, så du har inget att välja på.
(hur ofta fyller ni på era kylskop där hemma?)
Bil frågor tar vi på forumet! I lämplig tråd, inte på PM
Det måste vara något fel i huvet på mig... jag är borta från forumet i flera år, sen när man tittar in så är det endast två medlämmar som skrivit fler inlägg än jag.
Det måste vara något fel i huvet på mig... jag är borta från forumet i flera år, sen när man tittar in så är det endast två medlämmar som skrivit fler inlägg än jag.
- By Lövet