- lör 21 jan 2006, 15:44
Vad gäller pumpen för stolarna, bättre eller sämre?
Hur är det med garantierna, räknas de från datumet för I trafik första gången eller för Datum för första reg?
NCR skrev: Den -04:a jag hade var tillverkad 2003-04-20, i mina ögon alltså en -03:a men i Bilias ögon en -04:a. Den hade inte faceliftet som alla f.o.m. 2005 har. En 2005:a har inga lykttorkare utan högtryck, andra stolar (med pump istället för fasta lägen) en lite annorlunda mittkonsol osv. Så visst märker jag en skillnad. Får du tillfälle skulle jag vilja rekommendera dig att titta på den version som har den senaste faceliften då jag tycker den känns bättre ihopskruvad osv, men det kanske är lätt att säga då min gamla hade gått 3800 mil och denna jag har nu är ny.Fronten och inredningen visste jag om. Har ju sett en del snack om att 05:an ska ha bättre ljudisolering också. Som du ser så har jag en 05:a med i listan som har faceliften. Börjar bli mer och mer sugen på den faktiskt. En bil borde ju inte hinna ändras så mycket på 3800 mil som din gamla rullat så din jämförelse borde vara ganska korrekt.
Vad gäller pumpen för stolarna, bättre eller sämre?
Hur är det med garantierna, räknas de från datumet för I trafik första gången eller för Datum för första reg?