Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Rookkeer
Hej!

Det kostar 380:- att regga om bilen, men varför vill du inte ha drag?
Användarvisningsbild
av Claes74
Rookkeer skrev:Hej!

Det kostar 380:- att regga om bilen, men varför vill du inte ha drag?

jepp läste i fel tabell
Användarvisningsbild
av Dobermann
Vänta några månader, dom ska ju ta bort reggning av drag(har jag hört...), så då borde man inte behöva regga om man tar bort det heller?
Användarvisningsbild
av sparris
Dobermann skrev:Vänta några månader, dom ska ju ta bort reggning av drag(har jag hört...), så då borde man inte behöva regga om man tar bort det heller?
Kanske fått nedslag på besiktningen på rost i balkar för infästning dragkrok, lättare då ta bort kroken och regga om istället för att svetsa balk. Då slår de inte ner på rost i bärande balk ;-)

Då vill man inte gärna vänta på ändring några månader.
Användarvisningsbild
av siviak
Går att svetsa fast en större mutter på kroken så du inte kan hänga på släp men ändå vill ha den kvar för att använda t ex cykelställ... Om du vill slippa besväret med att ta bort kroken och inte störs av att den sitter där.
Användarvisningsbild
av emwtur
siviak skrev:Går att svetsa fast en större mutter på kroken så du inte kan hänga på släp men ändå vill ha den kvar för att använda t ex cykelställ... Om du vill slippa besväret med att ta bort kroken och inte störs av att den sitter där.
men du måste väl ändå regga om den då va ?

/emwtur
Ladd problem Volvo 760

Då tror jag inte du mäter rätt, du[…]

Hej ! Lägg in en liten karta från te.x […]

Nya skärmarna

Haha.. Hur dina skärmar ser ut i din bil efte[…]

Att bara öppna funkar inte, den behöve[…]