Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av eccy243
Mattsvart skrev:snart kommer snön till stan :wink: hoppas vinter däcken håller längre än förra vintern :lol:
Hoppas inte menar du... :D Det går ju åt minst en hel omgång däck på en vinter när man åker bakkrafsat! :D
Användarvisningsbild
av Mattsvart
eccy243 skrev:
Mattsvart skrev:snart kommer snön till stan :wink: hoppas vinter däcken håller längre än förra vintern :lol:
Hoppas inte menar du... :D Det går ju åt minst en hel omgång däck på en vinter när man åker bakkrafsat! :D
exakt ;).
har bunkrat på mig massa gamla plåtfälgar med dugliga vinterdäck :lol: . det jävliga är när man får stopp i uppförs backarna :oops:
Användarvisningsbild
av eccy243
Mattsvart skrev:har bunkrat på mig massa gamla plåtfälgar med dugliga vinterdäck :lol: . det jävliga är när man får stopp i uppförs backarna :oops:
Hehe. Jag som åker på 15-tummare (får inte på något mindre) får glatt köpa nytt när de behövs. Brukar bli nån gång där mitt i vintern. :lol:
Användarvisningsbild
av Mattsvart
eccy243 skrev:
Mattsvart skrev:har bunkrat på mig massa gamla plåtfälgar med dugliga vinterdäck :lol: . det jävliga är när man får stopp i uppförs backarna :oops:
Hehe. Jag som åker på 15-tummare (får inte på något mindre) får glatt köpa nytt när de behövs. Brukar bli nån gång där mitt i vintern. :lol:
Ja juste fasen det går ju inte mindre på 960in :P
jo klart det går att köpa ;) men synd dom matas ner så fort
Användarvisningsbild
av Loner
Väcker liv i tråden,
häörru Mattsvart, hur exakt öppnar ni på morgonen? Får ni upp grindarna redan för 07:00, jag börjar ju jobba 07, så det vore kanon om ni råkade ha öppet redan 06:55,
men ni kanske är petiga och vägrar vakna före 07?

/L
Användarvisningsbild
av Mattsvart
Loner skrev:Väcker liv i tråden,
häörru Mattsvart, hur exakt öppnar ni på morgonen? Får ni upp grindarna redan för 07:00, jag börjar ju jobba 07, så det vore kanon om ni råkade ha öppet redan 06:55,
men ni kanske är petiga och vägrar vakna före 07?

/L
Det beror på.
Själv tycker jag inte det är någon mening att vänta tills klockan 7 om man är där halv 6 och har bytt om. så 06.45 kan det vara öppet om du har tur :-)-) .
Men chefen sa en gång ifall något händer om folk är där innan vi öppnat. så gäller det ingen försäkring på oss. alltså vi kör på din bil med traktorn så får jag själv betala skadorna. det var något sådant ?:-/ kommer inte riktigt ihåg.

har föresten blivit uppsagd så ifall du inte ser mig längre, vet du varför. :cry:

MVH Jesper
Användarvisningsbild
av Loner
Mina takter det där, är man på plats och "kunden" vill nått då öppnar man, oavsett klockslag.

Svårt att tro att försäkringen inte gäller, tänk om ni måste jobba över då, är ni försäkringslösa då?

Uppsagd = SURT, med kort uppsägningstid då eller?

/L
Användarvisningsbild
av Mattsvart
Loner skrev:Mina takter det där, är man på plats och "kunden" vill nått då öppnar man, oavsett klockslag.

Svårt att tro att försäkringen inte gäller, tänk om ni måste jobba över då, är ni försäkringslösa då?

Uppsagd = SURT, med kort uppsägningstid då eller?

/L
Jo precis :lol: hehe
Vi stänger grinden 16.00 eller 19.00 men vi har tid till 16.30 eller 19.30 beroende på dag. ifall någon är kvar då så har vi ändån inte stängt, typ. hehe..

Jag var bara vikarie för min sjuke farbror. Sen var jag Nära LAS, då när dom måste anställa mig. så då fick man gå :lol:
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
Däck dimensioner

15 tums 65or har mindre diameter än 17 tums 4[…]

Hej Har en v70 från 04/05 som värkar ha[…]

Batteritillverkning är uppenbarligen inte rik[…]

B230E K-Jetronic 740 till 240

"Nya" motorn är från en Volvo[…]