Moderator: Moderatorer
Mattsvart skrev:snart kommer snön till stanHoppas inte menar du... :D Det går ju åt minst en hel omgång däck på en vinter när man åker bakkrafsat! :Dhoppas vinter däcken håller längre än förra vintern :lol:
eccy243 skrev:exakt ;).Mattsvart skrev:snart kommer snön till stanHoppas inte menar du... :D Det går ju åt minst en hel omgång däck på en vinter när man åker bakkrafsat! :Dhoppas vinter däcken håller längre än förra vintern :lol:
Mattsvart skrev:har bunkrat på mig massa gamla plåtfälgar med dugliga vinterdäck :lol: . det jävliga är när man får stopp i uppförs backarnaHehe. Jag som åker på 15-tummare (får inte på något mindre) får glatt köpa nytt när de behövs. Brukar bli nån gång där mitt i vintern. :lol:
eccy243 skrev:Ja juste fasen det går ju inte mindre på 960inMattsvart skrev:har bunkrat på mig massa gamla plåtfälgar med dugliga vinterdäck :lol: . det jävliga är när man får stopp i uppförs backarnaHehe. Jag som åker på 15-tummare (får inte på något mindre) får glatt köpa nytt när de behövs. Brukar bli nån gång där mitt i vintern. :lol:
Loner skrev:Väcker liv i tråden,Det beror på.
häörru Mattsvart, hur exakt öppnar ni på morgonen? Får ni upp grindarna redan för 07:00, jag börjar ju jobba 07, så det vore kanon om ni råkade ha öppet redan 06:55,
men ni kanske är petiga och vägrar vakna före 07?
/L
Loner skrev:Mina takter det där, är man på plats och "kunden" vill nått då öppnar man, oavsett klockslag.Jo precis :lol: hehe
Svårt att tro att försäkringen inte gäller, tänk om ni måste jobba över då, är ni försäkringslösa då?
Uppsagd = SURT, med kort uppsägningstid då eller?
/L