Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
anus tycker jag :wink: ska jag vara ärlig så tycker jag silver detaljer som stänkskydd vingar mm är skitfult. men smaken är ju olika. silverdekaler är gränsen för mig :P
snyggt med Älgen glömde jag säga :-)-)
Användarvisningsbild
av Severin
Nu har jag testat Volvos lädervård

Före:

Bild

Efter:

Bild

Före:

Bild

Efter:

Bild

Sån jättestor skillnad vart det väl inte men betydligt bättre, bilderna talar inte sitt tydliga språk
Användarvisningsbild
av Tomas88
Man ser ju helt klart en tydlig skillnad. Är lädret lite mer glatt nu också kanske?
Användarvisningsbild
av Severin
Tomas88 skrev:Man ser ju helt klart en tydlig skillnad. Är lädret lite mer glatt nu också kanske?
Ja kanske en liten skillnad ändå :) , nja lite glansigare kanske det vart men det tror jag försvinner med tiden
Användarvisningsbild
av Severin
Brainded skrev:Jag håller inte med grammse där, riktigt fint med silvret!
Tackar, ja jag vart faktisk väldigt nöjd med det, men alla kan ju inte tycka lika heller men huvudsaken är att man själv e nöjd sen att fler tycker lika som en själv känns riktigt skönt.

Snart börjar lönen rulla in som den ska efter 2mån föräldrarledighet så då borde man få över lite stålar som man kan lägga på bilen så det märks att man har gjort nå på bilen, nu har man bara råd med småsaker tyvärr :(
Användarvisningsbild
av Severin
Sådär nu har jag fått på folien på B och C stolparna, vad tycks?

Dåliga bilder men det får ni stå ut med :)

Bild

Bild

Bild
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 37

Vilken är ventilen till kolkanistern? Jag h[…]

Jag skulle börjat med en utläsning av ev[…]