vetten skrev:Mijni skrev:Stör mig mest på alla förbannade BMWer och MERCor här i stan(Malmö)
Dels för jag tycker dom är sjukt fula, men även för det som sitter i bilen.
Harr blivit jagad på en GÅGATA i 40km/h under lunchtid en lördag för att jag uttryckte för en sprillansny AMG Merca vad jag tyckte om honom när han höll på att T-bona mej i en korsning.
När jag väl var tvungen att stanna för ett rödljus så störta denna nysvensk ut ur bilen och ryckte upp min dörr och försökte få ut mej på gatan, skrikandes att han skulle döda mej och slog mej på kepsen osv.
Men nä, störst går INTE först, älskar därför STHLMs trafiken... trotts jag är inbiten skåning, där vet alla hur det ska gå till, blixtlås-principen osv.
Nä ner med alla FULA BMWer och MERCor som tror att dom äger stan.
Tips; Kör ni i Malmö och ska svänga in i en annan fil; Titta bak, "oj den ser dyr ut"(Bilen sidan om), blinka höger alt. vänster... sväng... tro mej dom flyttar sig! =)
Ja Vilket bilmärke man än väljer så gör man ju det efter sin EGEN smak eller hur?
Att du sen blir irriterad på vissa och vad jag fattar av vad du skriver ?:-/ Så verkar det nog lite som om du har nått emot "svartskallar" (fult ord) men för mej känns det så. Om det är så att du råkat ut för att någon som nu inte råkar vara VIT utan bara lite annan hudfärg än du och att denna beter sej som ett svin! Så betyder inte det att dom är dumma bara för det, utan att dom gillar BMW och Merca kanske och att han betedde sej mot dej är iofs. dumt ?:-/ Men man är INTE dum bara för att man är "svartskalle" För du blir lika förbenad även om en sån där jä.v.a. nyriking hade gjort samma sak mot dej, eller någon annan. Eller hur? Så snälla :mrgreen: inte mer sånt nu ?:-/
Jag jobbar ihop med sådana där ?:-/ och jag kan lova dej att dom är inte vare sej dummare än vi utan att dom tillockmed kan vara smartare än vi, eller vi har ju alla något bra strå att dra till stacken :mrgreen: att dom sen kanske gillar andra bilmodeller än du har INGEN betydelse, utan att vi alla är olika och att smaken är som baken :mrgreen: Nämligen Delad ?:-/
Men för det så ska man ju bete sej som en civiliserad människa och inte vara dum och bete sej? :-O) så där kan jag hålla med dej ??:-/
Men ?:-/ ingen skit på någon bara för att han eller hon inte har samma hudfärg utan ALLA har samma värde-)
Och det står jag för-) Och jag är en vanilg "svenne"
-)
Jag förstår helt och fullt vad du säger!
Då jag själv jobbar med, har gått i skolan med osv osv.. dessa "svartskallar".
Jag håller även med om att många kan vara väldigt trevliga, har kompisar som inte är svenskar.
MEN! Det är tyvärr (här i malmö iaf) dom som kör dessa bilar som ger dom som jobbar och sliter dåligt rykte.
Så tja, njae i övrigt gillar jag inte BMWer och MERCor för att jag varken gillar motorerna, förutom en C63 AMG... fy det är mysik...(parentes!!!), eller utseendet på dom.
Så i stort gillar jag inte bilarna, dock har jag mest erfarenhet av dessa bilar med "svartskallar" bakom ratten...
Tja, sen har du ju en poäng, lille Lucas som kör pappas BMW M5a, i sin nya fina Burberry-piké, dyra fina armanijeans... tja, har inte mycke över för den snorungen med ^^
- By XRay89