- tor 03 apr 2008, 02:06
Hej! Jag har gått i tankar att byta upp mig lite och ska därför börja fundera på att sälja min 850. Jag tänkte att jag skriver info om bilen. De skavanker jag känner till och så får jag lite förslag vad ni skulle kunna tänka er betala för den så har jag lite kött på benen tills det är dags att lägga ut den på blocket.
Det är alltså en 850 GLT 2.5 Årsmodell 97
Färg: GUL ( http://www3.speedyshare.com/data/777519 ... lvogul.JPG ) OBS inte min bil på bilden utan jag hittade den på blocket.
Mätarställning: Cirka 15400~
4 ägare
ABS bromsar
SIPS, Airbag
Värmepaket (EJ AC/ECC)
Elhissar alla dörrar.
Elspeglar fram
Stolvärme fram
Halvskinn Inredning i beige
Relativt nya sommardäck som rullat en sommar på volvo 16" orginalfälg
Vinterdäcken är skit och tveksamt om dom går en vinter till.
Bilen har varit i familjens ägo sedan 6000mil så har ganska bra historik på den. Samtliga bromsar är utbytta under årens lopp. Har bytt nån spindelled. Nyligen bytta bromsbackar.
Skavanker/Fel som jag känner till:
Ett litet Oljeläckage men bara någon enstaka droppe ibland.
Stolsvärmen på förarsätet är inte speciellt bra, fungerar typ hälften av gångerna.
Det är uppvärmda backspeglar på bilen men den på förarsidan fungerar ej.
En liten lackskada på förardörren pga av att någon idiot slagit upp sin dörr mot den.
Ej fullservad i den mån att boken saknar stämplar, dock bra omhändertagen iallafall.
KAMREM EJ BYTT! detta är väl det största "felet" borde ha gjorts för längesedan..
Nåja vad tror ni? PS. sorry om jag postat i fel forumdel. förflytta då gärna tråden!
Mvh
Det är alltså en 850 GLT 2.5 Årsmodell 97
Färg: GUL ( http://www3.speedyshare.com/data/777519 ... lvogul.JPG ) OBS inte min bil på bilden utan jag hittade den på blocket.
Mätarställning: Cirka 15400~
4 ägare
ABS bromsar
SIPS, Airbag
Värmepaket (EJ AC/ECC)
Elhissar alla dörrar.
Elspeglar fram
Stolvärme fram
Halvskinn Inredning i beige
Relativt nya sommardäck som rullat en sommar på volvo 16" orginalfälg
Vinterdäcken är skit och tveksamt om dom går en vinter till.
Bilen har varit i familjens ägo sedan 6000mil så har ganska bra historik på den. Samtliga bromsar är utbytta under årens lopp. Har bytt nån spindelled. Nyligen bytta bromsbackar.
Skavanker/Fel som jag känner till:
Ett litet Oljeläckage men bara någon enstaka droppe ibland.
Stolsvärmen på förarsätet är inte speciellt bra, fungerar typ hälften av gångerna.
Det är uppvärmda backspeglar på bilen men den på förarsidan fungerar ej.
En liten lackskada på förardörren pga av att någon idiot slagit upp sin dörr mot den.
Ej fullservad i den mån att boken saknar stämplar, dock bra omhändertagen iallafall.
KAMREM EJ BYTT! detta är väl det största "felet" borde ha gjorts för längesedan..
Nåja vad tror ni? PS. sorry om jag postat i fel forumdel. förflytta då gärna tråden!
Mvh