Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Micce1980
#1630016
Blev flyget ner även denna gång. Kört in i stan två gånger och passerat på väg till Versailles men här och Rom är inget jag uppskattar att köra bil i så fordonen får vila ett tag nu, vore lite skoj att ha en Scooter här 😊

.
IMG_1389.jpeg
IMG_1389.jpeg (3.68 MiB) Visad 905 gånger
#1630430
När man är ute och far i lilla landet lagom kan det mesta dyka upp framför kameran.
Hunnit avverka 100 mil sen igår förmiddag, just nu i Jämtland... långt från sommarvärmen. :-)

20260622_163816_copy_3200x2400.jpg
20260622_163816_copy_3200x2400.jpg (1.82 MiB) Visad 103 gånger
20260622_163754_copy_3200x2400.jpg
20260622_163754_copy_3200x2400.jpg (1.87 MiB) Visad 103 gånger
20260622_163909_copy_3200x2400.jpg
20260622_163909_copy_3200x2400.jpg (1.83 MiB) Visad 103 gånger
20260623_082725_copy_3200x2400.jpg
20260623_082725_copy_3200x2400.jpg (1.54 MiB) Visad 103 gånger
#1630445
@fjohan82, Vart är folket, de borde väl i alla fall vara sugna på knäckebröd. Det där är det vi alltid har hemma, Leksandsknäcke ;-) De andra bilderna ser ut som ett svenskt Tjernobyl tyvärr
#1630457
Tänkte precis detsamma, Tjernobyl. Lustigt med Leksands knäckebröd, det var jag "tvungen" att köpa då allt Wasa Sport knäcke var slut på hyllorna. Det är det som alltid finns hemma här. :-D
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
Visa din semesterbil(d)

Tänkte precis detsamma, Tjernobyl. Lustigt me[…]

Elpriset

Denna månad köpt 5,45kWh el för 6,[…]

Jag är inte så händig och har […]

Hur laddar ni?

Hej, Undrar hur ni laddar, alltså nä[…]