Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Micce1980
#1630016
Blev flyget ner även denna gång. Kört in i stan två gånger och passerat på väg till Versailles men här och Rom är inget jag uppskattar att köra bil i så fordonen får vila ett tag nu, vore lite skoj att ha en Scooter här 😊

.
IMG_1389.jpeg
IMG_1389.jpeg (3.68 MiB) Visad 863 gånger
#1630430
När man är ute och far i lilla landet lagom kan det mesta dyka upp framför kameran.
Hunnit avverka 100 mil sen igår förmiddag, just nu i Jämtland... långt från sommarvärmen. :-)

20260622_163816_copy_3200x2400.jpg
20260622_163816_copy_3200x2400.jpg (1.82 MiB) Visad 61 gånger
20260622_163754_copy_3200x2400.jpg
20260622_163754_copy_3200x2400.jpg (1.87 MiB) Visad 61 gånger
20260622_163909_copy_3200x2400.jpg
20260622_163909_copy_3200x2400.jpg (1.83 MiB) Visad 61 gånger
20260623_082725_copy_3200x2400.jpg
20260623_082725_copy_3200x2400.jpg (1.54 MiB) Visad 61 gånger
#1630445
@fjohan82, Vart är folket, de borde väl i alla fall vara sugna på knäckebröd. Det där är det vi alltid har hemma, Leksandsknäcke ;-) De andra bilderna ser ut som ett svenskt Tjernobyl tyvärr
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65

Jag är inte så händig och har inge[…]

Hur laddar ni?

Hej, Undrar hur ni laddar, alltså nä[…]

Volvo car UX

Fick 5.1.17 förra veckan och Gemini någ[…]

mac magnetventil

Tack; tänkte om någon kan visa på[…]