-  Idag, 12:04
					 #1620166
						        
										
										
					
					
							Lite bilder från när jag bytte bromsservot för en månad sedan. Ett relativt enkelt byte. Främst bökigt att komma åt skruvarna vid pedalstället, men en rejäl kombination av förlängare och skarvar löste det.


Bromsarna blev ju lite bättre med ett nytt bromsservo, men de är fortfarande lite svampiga. Bromsvätskan byttes i våras, men kanske har huvudbromscylindern börjat ge upp. Det är lite rost i botten av huvudbromscylindern för att någon vätska har runnit ut, är det ett tecken på att den läcker?

					
										
					  															  										 
					 
					 

Bromsarna blev ju lite bättre med ett nytt bromsservo, men de är fortfarande lite svampiga. Bromsvätskan byttes i våras, men kanske har huvudbromscylindern börjat ge upp. Det är lite rost i botten av huvudbromscylindern för att någon vätska har runnit ut, är det ett tecken på att den läcker?

Är ute och sladdar med 240:n och lyssnar på Sator
Volvo 245 GL/T 1990, Saab 9000 Classic 2.0t 1998
					  					                Volvo 245 GL/T 1990, Saab 9000 Classic 2.0t 1998



 - By Steffe3
 - By Steffe3 - By KjellKriminell
 - By KjellKriminell