Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

joysam skrev:(Skriver jag ut modellnamnen med siffror så blir det sjukt många märkliga emojis, fråga mig inte varför, jag har ingen aning)
Du lyckades till och med förstöra tråden under en tid. Databasen gillade inte det heller. Så undvik vad du nu än skrev ;)
Lövet skrev:
joysam skrev:(Skriver jag ut modellnamnen med siffror så blir det sjukt många märkliga emojis, fråga mig inte varför, jag har ingen aning)
Du lyckades till och med förstöra tråden under en tid. Databasen gillade inte det heller. Så undvik vad du nu än skrev ;)
Otroligt märkligt.
Jag trycker på ”Quote” och svarar, plötsligt är det sjukt många emojis. Vad är det som händer?

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Bakbok? Tog ett tag att förstå men du menar bakbox? Vet faktiskt inte vad den rymmer och hur smidigt det är? Kommer ju behöva släpa med mycket saker fortfarande, som hör till 2-åring. Synd att Chryslern börjar vara gammal och sliten. Men den får nog gå ett tag till. Alternativet är ju att hitta en likadan i bättre skick.
20FJan skrev:Bakbok? Tog ett tag att förstå men du menar bakbox? Vet faktiskt inte vad den rymmer och hur smidigt det är? Kommer ju behöva släpa med mycket saker fortfarande, som hör till 2-åring. Synd att Chryslern börjar vara gammal och sliten. Men den får nog gå ett tag till. Alternativet är ju att hitta en likadan i bättre skick.
Bild
20FJan skrev:Bakbok? Tog ett tag att förstå men du menar bakbox? Vet faktiskt inte vad den rymmer och hur smidigt det är? Kommer ju behöva släpa med mycket saker fortfarande, som hör till 2-åring. Synd att Chryslern börjar vara gammal och sliten. Men den får nog gå ett tag till. Alternativet är ju att hitta en likadan i bättre skick.
Bakbox. Skulle det ju stå.

Uppemot 400 liter i varje fall.

Verkar fungera mycket smidigt enligt kollegor som använder dem.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
batmac skrev: Av ren nyfikenhet (alltså inget aggressivt hävdande att ni har fel :-D ), har ni ett liknande körmönster när ni kör dieselbilen eller ändras det också för att ni inte behöver stanna?
Jag skulle nog vilja hävda att vi försöker ha samma körmönster med elbil som med dieselbil. Turen upp till Norrbotten är ren transport. Jag har sett vägen lite för många gånger för att njuta av den.

Det medför att jag försöker komma fram på så kort tid som möjligt utan att riskera körkort eller att behöva köra trafikfarligt.

Med elbilen blir det fler och längre stopp. Därför tar det drygt en timme längre. Snitthastigheten vid färd är nog i princip identisk mellan el och diesel.
  • 1
  • 431
  • 432
  • 433
  • 434
  • 435

@Micce1980, stämmer väl troligtvis. Vi &[…]

Hård Bromspedal

Hej allesammans, Jag har ett skumt problem med min[…]

Hubbes2010, härlig och tacksam färg at[…]

Hej, Inom 2 veckor så har 3 av 4 centrall&ar[…]