Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

joysam skrev:(Skriver jag ut modellnamnen med siffror så blir det sjukt många märkliga emojis, fråga mig inte varför, jag har ingen aning)
Du lyckades till och med förstöra tråden under en tid. Databasen gillade inte det heller. Så undvik vad du nu än skrev ;)
Lövet skrev:
joysam skrev:(Skriver jag ut modellnamnen med siffror så blir det sjukt många märkliga emojis, fråga mig inte varför, jag har ingen aning)
Du lyckades till och med förstöra tråden under en tid. Databasen gillade inte det heller. Så undvik vad du nu än skrev ;)
Otroligt märkligt.
Jag trycker på ”Quote” och svarar, plötsligt är det sjukt många emojis. Vad är det som händer?

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Bakbok? Tog ett tag att förstå men du menar bakbox? Vet faktiskt inte vad den rymmer och hur smidigt det är? Kommer ju behöva släpa med mycket saker fortfarande, som hör till 2-åring. Synd att Chryslern börjar vara gammal och sliten. Men den får nog gå ett tag till. Alternativet är ju att hitta en likadan i bättre skick.
  • 1
  • 431
  • 432
  • 433
  • 434
  • 435

Bakbok? Tog ett tag att förstå men du m[…]

Xc60 Polestar vinterdäck?

Vinterdäck som passar finns det gott om, f&au[…]

Givare höger fram V60 2014??

IMG_8766.JPEG IMG_8765.JPEG Hittade dett p&ari[…]

Felkod på en abs-sensor beror knappast p&a[…]