- Idag, 12:25
#1609287
Mitt nya batteri blev helt urladdat på mindre än 24 timmar. Efter att jag nu har laddat batteriet så noterar jag att jag har en tjuvström på över 10 A (overload) på ”sovande” bil! En kortslutning således och värt att nämna i sammanhanget, är att felet högst sannolikt inträffade under färd men att det gick alldeles utmärkt att ta sig hem.
Jag har resultatlöst kollat kupé-säkringarna 77 Eluttag lastutrymme… , 81–83 Matning diverse dörrar… samt motorrumssäkringarna 13 Startmotorrelä och 14 Dragkablage.
Känns som jag famlar i blindo.. Någon som har något förslag på hur jag bäst fortsätter felsökningen?
Tack på förhand!
Jag har resultatlöst kollat kupé-säkringarna 77 Eluttag lastutrymme… , 81–83 Matning diverse dörrar… samt motorrumssäkringarna 13 Startmotorrelä och 14 Dragkablage.
Känns som jag famlar i blindo.. Någon som har något förslag på hur jag bäst fortsätter felsökningen?
Tack på förhand!